DAGENS LÅNEBIL EN VOLVO

Senaste tiden har jag haft så lite tid för bloggen och det har resulterat i en rad  helt menisgslösa och dåliga inlägg. Eller hur ? Men jag är som jag är så här kommer en till.
 Mannen hämtade vår nya( redan tredje) lånebilen i dag. Den här gången blev det en volvo. Jag är totalt ointressera av bilar så jag bryr mig ju inte vilken bil vi har så länge alla får plats i den.
 Försäkringsbolaget ska besikta bilen på fredag och ta beslyt om de betalar för reparationen eller ej. Om de inte gör det då vet jag inte ärligt sagt vad vi kommer o göra. Bil måste vi ha, men vi har inte råd o köpa en ny. Dessytom har vi lån kvar på den gamla. Hur blir det med lånet då ? Inte konstigt att man har haft ont i huvudet hela dagen. Men vad är inte bal på slottet....
  Så där ser dagens bil ut i alla fall. mannen säger att den ska vara en fin o dyr bil. Ja, jag  fick ju hålla med honom och nicka, men egentligen förstår jag inte vad det är som är så bra med den. Men jag är väl bara en KVINNA.


 Nu måste jag jobba och tjäna lite pengar så jag kan köpa onödiga saker som mat o blöjor i morgon.

 Håppas ni har haft en fin dag.
  Kram Kadri
Förvirrade Morsan

svar; jag har fått jobb på mediakonsulterna som säljare

maria

Jag förstår mej heller inte på bilar :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Kristin

Hej! Vart anmäler man sej om man vill bli veckans blogg?



Mvh kristin