DET LÖSA SKINNET

En morgon var Carmen Ly nyvaken och satt på soffan. Det tar en stund för henne och vakna upp. Hon kan sitta säkert en halvtime och bara stirra på gålvet.
 Jag satt vid matbordet och åt frukost när hon plötsligt började grina..
CARMEN LY: Mitt skinn är löst.
JAG : Vad då löst ? På magen eller ? Vad menar du ?
CARMEN LY: Min skin på stortån är löst
JAG efter jag hade satt mackan i halsen för jag började skratta: Vad då löst ?
CARMEN LY: Ja, skinnet är löst. Jag har inte tillräckligt med blod i tårna.
JAG: Vad sa du nu ? Har du ingen blod ?
CARMEN LY: Nej och dörför är skinnet lös
JAG: Ja visst. Det ärsäkert flyginfluensan(korsning av svin och fågel influensa)
CARMEN LY: Du tror inte på mig, men kolla själv då

Ja, jag såg ju inget och konstigt nog lever hon ju fortfarande och har alla tio tårna kvar. Eller var det bara nio i morse ?
JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

hejsan! är allt bra?:)

josefine- mamma till 2 månaders

haha :)