DEN LILLA SKOGS TRÅLLEN HAR HAFT DET TUFFT

Jessica, det lilla skogs trållet, har haft det besvärligt de senaste dagarna. Hon har varit på ett konstig humör, men hon är ju en blivande kvinna så hon övar nog sig för vi kvinnor ska ju ha en speciell humör. Enligt MANNEN går det aldrig göra rätt när det gäller en kvinna. Säger vi en sak, menar vi något helt annat. Här någonstans ska vi nu tycka synd om män, men jag låter bli för så synd om de är det väl inte.
 Jessica däremot har det varit synd om, riktigt mycket faktiskt. Hon hatar den varma vädret och hon har svettats så mycket. Hennes krulliga håret blir bara krulligare av värmen och där inne i huvudet blir det inte mycket bättre.
 När vi skulle handla i går då blev hon livräg för kundvagnen, den som har little tikes bilen framför. Hon blir inte ofta rädd. Jag tror det är bara OZZY OPSBORNE som hon är livrädd för. Men vem skulle inte vara det ?



Så i går skrek hon bara och försökte o rymma när MANNEN kom med kundvagnen. Hon älskar ju annars  sitta o köra i den. Vet inte vad som hon fick för sig.
 Senare på kvällen fick inte MANNEN lägga henne och inte titta på henne heller för den delen. Hon som är pappas flicka ville inte alls ha med honom o göra. Inte med storasyster heller för de delen.
  Jessica somnade vid elva tiden och jag fick absolut inte lämna hennes rum . 
 
På morgonen var hon på bättre humör igen och allt var som vanligt tills hon bev trött på BAUHAUSE och ville absolut inte handla. Hon kastade sig på golvet o vägrade flytta på sig. Vem  tror ni blev röd i ansiktet ? Oj, vad jag skämdes.



På väg hem  hade hon somnat i bilen . Väl hemma började det  åska och regna när vi skulle packa upp bilen. Jag lyfte ut henne, men hon vägrade o stå upp. Jag sprang in i spöregnet och la henne på golvet för att springa tillbaka o hämta Tessy och alla saker. Jag trodde ju så klart att hon skulle gå och lägga sig på soffan eller börja leka, men när jag kom in med Tessy hade hon somnat på hallgolvet.



Hon måste ha varit helt slut.

Men  efter en liten tupplur vaknade hon pigg o glad och busig som vanligt. Vet inte om det var sömnen eller regnet som gjorde att hon blev på bättre humör ?



Camilla

Hejsan..

jo visst mår man väl ok..



men livet känns tufft..

min väninnas dotter har dött så jag mår inte så bra på den fronten men annars så är det helt okey!



Man får sig en tankeställare när döden kommer runt hörnet!!



Så min blogg har heller inte varit på G..

detta syns aven på mina prenumeranter dom har oxå börjat trilla ifråm..



Men så här i sommaren så gör det mej inte så mycket heller man har så mycket annat att syssla med att bloggen blir lidande!

Eller hur känner du?



I dag är det ju mamma blogggalan och meningen var väl den att jag skulle varit där men det kändes så tråkigt att åka när man inte riktigt hade någon att åka med!



Ha det gott så hörs vi!! ;)

Camilla

förresten så har du underbart fina barn..



ingen är riktigt den andra lik! ;)



kram vännen

Ida

Sv:

Jaha okej =)

Ja det är samma här =)

Camilla

jag har betalt för att åka..

jag var ju en av kandidaterna om bästa mammatonårs bloggare..



men gick inte vidare då kändes det inte som nå kul..



och nu känns det som att det var tur med för nu har jag absolut ingen lust att fara ...



Hennes dotter skulle fyllt 40 i september!

hon gjorde det själv vilket för oss andra känns som ett slag i magen..



man fattar inget..

jag som har levt i det svarta vet hur lätt det skulle vara att välja den vägen...



Men nu när jag får leva med dom som blir kvar och känna sorgen så tänker jag på ett helt annat sätt..



kram kram Camilla

CHRJ

sv: thanks! :)

Camilla

Vi tror att detta var av kärlek oxå..

Kärleken till sin man! ;(



Jätte sorgligt!



Men sådant händer och man måste ändå försöka gå vidare!



Tack för att du lyssnat har inte berättat för någon och det känns skönt att få ventilera sig lite..



Var ute och gick med vännen idag och hon har det jätte tufft!!!



Tusen tack kram Camilla