DET ÄR SÅ SYND OM MIG..

Ni har säkert märkt att det har blivit mindre inlägg de sista två dagarna och jag har inte svarat på kommentarerna. Och anledning till det ? Jag har blivit sjuk. 
Jag har mått dåligt. Det känndes nästan som influensa. Man mår illa, är nästan svimmfärdig och vill bara sova.Mannen hävdar bestämt att jag har överarbetat mig med jobb, barn och husrenovering. Men jag säger att det är svininfluensa.
 Så igår la mannen mig  som en liten bebis klockan åtta. Så jag har fått sova hel 10 timmar. Riktigt skönt måste jag säga. Det blixtrar inte i ögona längre i alla fall. Mår fortfarande halv daskit, men inte så illa som igår.
Så nu har jag fått klaga.
Tack för uppmärksamhet.

Kram Kadri
a

tack vad kuL!:D

Spelberoende

den va lite kul :D

sanna

Sv: ja, det var tidigt! =) Hur gammal e du själv nu då?

Vad trist att du e så dålig. Själv så känner man sig oxå lite dålig. Sa oxå till min gubbe att de säkert var svininfluensan. Men han sa bara att jag var löjlig.. =)

Anonym

Känns som om att man inte har annat än otur nu för tiden jag kommer inte komma här ifrån fören senast tidigast i början av veckan om jag har tur annars så blir de senare

Camilla

Stackare !!

Jag tror nog som din man att du börjar köra slut på batterierna..

dom måste få laddas oxå..

Har du inte tänkt på det?



Ta nu och lysna på din halva bäbis och tänk lite mer på dej själv och låt han få ta det andra Okey förutom bajs blöjor då förståss..



Kram och krya på dej.. Camilla

tarja

Krya på dig gumman

Amelie

sv. hehe, jag har för dt mesta rätt när de gäller killar

Anonym

jag mår super idag :D

själv då gumman

Anonym

Fin blogg .

huuh , det måste vara jobbigt att vara så , man kan ju känna sig så i bland när man blir stressad och till slut säger kroppen i från.

Krya på dig !

Isabel

Har du kollat upp dig hos läkaren?

Hoppas du blir bra snart, aldrig roligt att vara sjuk.

Jag och fotbollsspelarn

Tack :)



Usch krya på dig! Hoppas inte att det är svininfluensan.

Linda

Krya på dig!!



Faktiskt så har den här graviditeten varit den jag gått upp minst i vikt. Fast hur "mysigt d än är" måste jag säga att jag längtar tills bebben kommer ut, jag börjar bli väääldigt less allt kissande och och att vara begränsat rörlig :) Drömmer om den dagen jag kan sova på mage igen...

Blondiie was here=)

inge skoj att vara sjuk! tur du slipper grisinfluensena =)

kramis

N O E S C A P E

sv: Tack så mycket! =D



*Förresten..! Rösta gärna på din favoritbild i mitt senaste inlägg! Vore superkul! :D*

Erika Drake af Hagelsrum

Usch! Krya på dig :(

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt :D

Derias

hehe ojj kan förstå att du ha mycke för dig då!

Sara

Ush va jobbigt=( Krya på dej =)

K

Usch, vad jobbigt att vara så sjuk! Klart du ska få klaga =) Hoppas det inte är sbininfluensan bara :S