FARLIGA STRÅLAR

Vi satt i bilen och åkte till BAUHAUS för att köpa utelampor, bilstereon spelade en skiva med dansbansmusik(MANNENS favorit-suck och morr).
Plötsligt säger  Carmen Ly : ``Sänk ljudet !!``
`´Varför det ?`` undrar mannen
 ``Det kommer farliga strålarna när musiken spelar så högt``svarar hon.
Ahah så nu vet jag var det farliga strålarna kommer ifrån som har gjort henne tokig. De kommer från mannens dansbandskiva. Och jag måste faktist hålla med henne för dansbandsmusik är verkligen inget för mig.
Pappapoet

All musik har väl sin charm men dansbands musik är kanske inte så där j-la bra, det kan jag hålla med om :D

Blondiie was here=)

hahaha så rätt!!!

Blondiie was here=)

hahaha så rätt!!!

Frida Brems

Åååååh, vad gulligt! ^^



Läs på min blogg om hur mannen får ta skulden i feminist-debatten http://fridabrems.blogg.se

Frida Brems

Sv: Jantelagen as we know it ;)

Men det värsta är ändå folk som ska gå in och påpeka att man har "fel åsikter"... Sedan går de och snackar om åsiktsfriheten och hur bra den är. Yäyä, fuck off på dom !