HUR LYRAR JAG MIN MAN TILL ULLARED ?

Alla bara berättar hur mycket man fyndar i Ullared och hur stort det är. Alla får åka förytom mig.
Jag har aldrig varit där. Jag tjatar och tjatar på mannen , men han vägrar o åka.
Så ny behöver jag tips hur jag kan lyra honom dit. Det kanske finns någon bilfirma i närheten så man kan lyra honom dit och sen råkar jag per missdag säga fel adress. Vad tycker ni ?
Jag vill ju inte vara den enda i hela Sverige som inte har varit där.
Och ni som har varit där: Hur mycket pengar ska man ha med sig ? Vad finns där o köpa just nu?
Isabel

Det finns ju faktiskt någon affär eller om det är museum med veteranbilar där, annars så brukar netonnet locka de flesta män när kvinnorna tar ett strög inne på Gekås.

Du bör ha med dig bra med pengar, min erfarenhet av Ullared är att då jag åkt dit t.o.m bara som sällskap så har jag alltid lämnat stället ett par tusen fattigare.

teddy

ojojoj Ullared är verkligen värt ett besök. Folk campar tom utanför butiken. Din man kommer inte att ångra sig :)

Erika Drake af Hagelsrum

Oh tack :) Hon ler mycket!

Christine

Jag kan trösta med att jag har inte heller varit där.

thakock

Haha försök med det här. Det ligger ett bilmuseum precis brevid ullareds huset typ. Min karl gick på de... =) Och det är fräckt o glo på. =D Så det är bara till o lura han att ni ska på det museumet! =)