INGA BILDER PÅ DIG...

Det får jag faktist höra ofta. Det att det inte finns några bilder av mig i bloggen. Visst finns det några. Kanske inte många, men några finns det. Jag låvar !!!
Och vem vill titta på bilder på mig, en gammal häxa med polsk utväxt....
Men nu ska vi inte snåla och här kommer en bild från i går. Och på bilden är ingen mindre än jag och Tessy.



Och sen får ni se en till på mig och Tessys fantastiska min.



Nöjda ? Det ska väl räcka si så där 2 år tycker jag. Så nästa bild kommer höst 2011.Missa inte det...
thakock

sv: hehe känner mej inte särskilt ung. har bott hemifrån sen jag var 18 så kanske därför! =)



Det är mycket synd om dej! Regn suger verkligen o dessutom att vara sjuk med. Det kan nog inte bli värre! Men får hoppas att allt blir bättre snart!

Hehe, ja valpar är väldigt mysigt faktiskt!

haha ja dom flesta är nyfikna!=D

jjessicab

Hösten 2011, haha! :D Jag gillar din humor! :D

Tarja

vi vill ju ha EGOBILDER på dig... hahaha

Josefine-mamma till en 2 månaders

fina bilder på er :)