JAG HAR FÅTT SPARKEN

Helt otroligt. Jessica , två år, har gett mig sparken. Jag har fått sparken som bajs blöje bytare. Detta vackra yrke får jag lämna för tilfället. Hon tyckte visst att det var så roligt när pappa sprang i går så hon ville att han skulle byta blöjan i dag med. Ahah där gick alla mina karriärdrömmar och förhåppningar o koma långt i livet.
 Nu är det bara o skriva in sig på arbetsförmedligen så jag hinner inte skriva mera just nu. De stänger väl fyra så jag får skynda mig.
K

Hmm ja men hela den där grejen verkar ju ha blivit konstigt stor! Gillar också henne =) Så vadå, du åkte ur när du hade kommenterat hennes del i "debatten" ? =P Hmm i så fall är det väl inget ställe att vara med på... då är de inte särskilt medvetna om vem ketchypmamman är + att de inte har någon sinne för humor alls =P

Amelie

sv: ja visst blir man dt! (:

maria

hahaa det jobbet vill jag också få sparken från...

Linda

Haha ja du...min sambo kom på för ett tag sen att "engångs plasthandskar" skulle han köpa för ev blöjbyten...jaja säger jag då...

Blondiie was here=)

asG vilket härligt inlägg! du har samma humor som jag! kramis

Josefine-mamma till en 2 månaders

haha vad tyckte mannen om sitt nya arbete? :P