JAG VILL INTE BLI FJANTIG

Carmen Ly kommer till mig gråtande och är helt förtvivlad.

CARMEN LY: Kadri, jag vill inte bli fjantig.
JAG: Vad då fjantig ?
CARMEN LY: När jag blir stor då jag kanske tycker att det är fjantigt o leka med småsyskon, Och jag VILL INTE bli fjantig.
JAG: Men bli inte det då.
CARMEN LY: Men om det kommer med åren så att man bara blir det när man blir stor.

Och jag bara skrattade och det sprutade ut kaffe från både näsa och mun. Jag skrattade så att tårarna började rinna och hon bara tittade på mig undrande och sa : Men Kadri vad gör du så för ? Det är inte fint o spotta. Ska jag behöva uppfostra dig också ?
Camilla

hahaha... :)

Sara

sv: Naw va gullligt sagt=)

Ne de flesta har ente de! Ibland undrar jag hur de blitt uppfostrade:S Men alla har ente en hjärna mellan öronen utan ett stort tomrum tyvärr.

tarja

Ja dessa små barn med sina UNDERBARA tankar.

Jag har fått en hel del elaka kommentarer från mitt ex och hans "hjälpgrupp", som jag har valt att kalla den. Men det är bara så att dessa människor är bara lite avundsjuka eftersom de har så lite att göra i sina liv att de måste vara elaka...

Ida

Sv:

Åå tack så mycket. :)

Junitjej

Jag hoppas du njuter av sommarens soliga väder!! Fin blogg du har!

Cornelia

Haha! :D



Var bill du resa i afrika, om du ska välja ett ställe? ^^

Cornelia

Haha! :D



Var bill du resa i afrika, om du ska välja ett ställe? ^^

Josefine- Nybliven mamma

svar: Ja man kan nästan se på dom små när dom växer hehe.



Haha söt din dotter är i sina stora funderingar. :)