KILLAR KAN VISSTE

Män säger ofta att de inte kan göra två saker samtidig. Till exämpel när de ska vakta barnen kan de inte laga maten.
´´Men älskling jag har ju sagt att jag saknar kvinnliga hormoner och därmed kan ej göra två saker samtidigt`` säger han när korven brinner i stekpannan och han läser tidning.
 Men så fel så fel har han. Män kan visst göra två saker samtidigt:
1. De kan fisa o rapa samtidigt. Det har jag sett o hört tyvär. Kunde ha klarat mig utan faktist.
2. De kan dricka öl och röka samtidigt. Men det hävdas bestämt att det ska visst gå ihop och är därmed en o samma sak.
3. De kan titta på TV  och sova samtidigt. Det var visst titta igenom ögonlocken som gällde häromdagen. Detta måste jag prova. Undrar om man ser svart-vitt då ?
4. De kan titta på dig o lossas som de lyssnar på dig när du pratar om skor och inredning, men samtidigt funderar de över viktiga saker tex`` tror hon att jag lyssnar ? vad blir det för mat ?oj ska jag svara nått nu eller ???.
5. En tidning kan göra oanade resurser hos en man de kan plötsligt läsa, äta och sitta på toaletten samtidigt.
6. De kan faktist köra bil och lyssna på musik samtidigt. Om en eller annan fågel blir påkörd kan väl hända.
7.Två män kan samtidigt lösa världsproblem, skruva på bilar och dricka öl.Det är ju hela tre saker. Vad duktiga ni är...

Nu skulle ja ju skriva en längre lista, men så mycket kan de faktist inte. Men man får väl vara glad för den lilla de kan.
_________
UPPDATERING: Jag skulle visst läsa listan till mannen min. Han svarade ja och någonstand nummer två hör jag honom snarka från soffan. Ja, där sprack min teori..
_________
PS. Vad trodde hon?
MANNEN
Pappapoet

Helt plötsligt kände jag mig ganska onödig i det här hemmet :D

victoria

ve blir veckans blogg? let me know ; D