MANNEN ÖVERLISTADE MIG

Jag hade sett fram emot en fin dag i Marieberg i dag. Vilken kvinna älskar inte fönstershoppa ? Men klockan var redan fyra när vi kom i väg.  MANNEN och BYGGARE BOB hade mycket o prata om.
 Väl i Marieberg skulle det handlas färg  till golvet och fixas med min kamera. Det med kamera blev en så lång historia så jag får skriva om det en annan dag. Så mycket kan jag säga att i dag har jag fortfarande inte fått min kamera och jag kommer aldrig mer handla på ELGIGANTEN igen.
 Efter KRAUTA skulle vi åka o äta. Då var klockan redan fem. MANNEN sa då att vi hinner bara äta för han skulle till sjukgymnast klockan sju. Han hade visst dröjt med flit. Nu han jag inte shoppa. För en gångs skull hade han överlistat mig.  Jag som brukar alltid lura honom till Marieberg. Han har vist lärt sig något igenom åren. Attans också.
I McDonalds träffade vi på Veronika och hennes dotter. Att världen är så liten.Det blev mycket skratt och jag tror att hennes dotter undrar hur jag står ut . Ja, det är många som gör. KÄRLEKEN ÄR BLIND.
 Veronika är en av mina mest trogna läsare. Det tackar jag för. Att hon orkar o läsa varje dag om vårat liv är starkt gjort. Jag skulle ha tröttnat länge sedan. Det händer ju aldrig något. Samma gamla jag i mina mysbyxor med samma hus och med samma man och samma barn. Inga fester, dråger eller kärleksintriger. En riktig pensionärs hus alltså.
 


PS.
Jag lurade henne jag kom till k,rauta och fick käka på mc och hon fick bara en snabbis på coop. HURRA VAD JAG ÄR BRA.
mannen
lina wahlberg

tack:)

sofia

tack! vad söta barn du har

Amanda

Fin blogg hihi! :D<

Veronica Löfling

Hejsan!

Vad glad jag blev att du uppskattar att jag läser din blogg.Det är ju jättekul att se vad som händer för det gör det ju hela tiden.Även om det inte är fester och kärleksintriger.Men du skriver ju så roligt och ibland får jag oxå vara med i nån rad det är trevligt.Ja Erica undrar nog hur du står ut!

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* tack ^^