MANNEN SKA HANDLA

Mannen kom hem tidigare än jag hade tänkt. Så jag fick plocka in mina älsklingar igen.  Jag tror inte att han såg något.HAHAHA

Nu håller jag på och städar huset. Det är rasrisk överalt och om jag inte vill att barnen ka hamna under saker är väl bäst att jag städar. MORR. Ingen lust alls. Det är ju så fint väder  ute.

Eftersom MANNEN var bara ivägen skickade jag honom för att handla. Jag fick skriva med en lista på saker han ska köpa.
Vad tror ni ? Kommer han o klara av uppgiften  eller kommer han glömma hälften ?
andrianna

GLÖMMA HÄLFTEN.. det bara är så.. helt omöjligt att hitta bra alternativ eller hitta grejer alls.. the ugly truth bara..



hate to break it to you but men dont think...

Linnéa

Ja, verkligen.

Villken söt blogg du har!

KraM!

J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

vilken fin blogg du har. Gillar designen

d e n i s e

om du skriver en lista med stora paranteser kanske han kommer ihåg allt, haha!

jjessicab

Sv: Jo, nog hinner jag nog allt! Men inte är du ju gammal! :D

Jo, jag längtar verkligen, börjar bli lite otålig, men senast söndag :)

thakock

sv: hehe jo, hade varit bra för vädret har blivit bättre här nere igen!



Ne, det funkar nog inte. Min karl lyckas alltid glömma något fast han får lapp med sig. =P

Föräldrabloggar

Nu är vi tillbaka igen med Föräldrabloggar, dock på ny portal och vi hoppas att du även kommer att följa oss på denna portal. Vi fortsätter med samma funktioner som topplistor, tävlingar och naturligtvis rekommenderade bloggar dagligen.



Vill du vara säker på att inte missa en enda uppdatering så kan du glädja oss med att följa oss via Bloglovin.



Ha en underbar kväll

/Föräldrabloggar Crew