NEJ TACK TILL SÅNA DAGAR

I dag har varit en dag fylld av galenskap. Vi har precis kommit hem och jag är helt slut. Det blev ingen sola o bada för oss inte. Hela dagen har gått åt handlande av byggmatrial och tjatande på ELGIGANTEN. Dessutom har jag fått veta att jag har gjort en könsbyte. Hade ingen aning om detta. Hur kunde jag missa detta ?
 Jag låvar att en väldigt lång historia kommer senare, men just nu har jag inte tid.
Mannen målar, jag lagar mat och barnen har picknik.

 Hoppas att ni hann njuta av solen idag.

Kram Kadri
 
CHRJ

du är länkad i bloggen nu! =)

Nettan

Ha ha !

Ja, du verkar ha haft fullt upp !

Ser fram emot berättelsen - speciellt den om könsbytet. Ha h a!

emma härnqvist/perfektion

oj de där vill jag höra.



men du, är du medveten om att varje gång du kommenterar lämnar fel URL? ;) kram