NU ÄR DET KLART

JAG HAR JU LÅVAT FÖRE O EFTER BILDER PÅ VÅR BYGGE. SÅ HÄR KOMMER DE...

Jag har inte haft tid o blogga, tid o svara på kommentarer eller knapt tid o andas. Varje ledig sekund har gått åt bygget. Vissa läsare har tröttnat att jag inte upptaterar så ofta och har förvunnit andra har stannat kvar och jag är tacksam för det.
Men nu är vår kära bygge klar. Har målat den sista i dag och det som är kvar ska byggarna fixa efter semester.
 Nu tar det ett bra tag innan allt är fixat och vi har flyttat in i den nya delen av huset. Jag låvar att jag kommer o lägga ut nya bilder senare, men jag varnar det kan ta tid.

SÅ HÄR SÅG DET UT 1 JUNI.



OCH SÅ SER DET UT IDAG.
VÅR NYA VARDAGSRUM/LEKRUM PÅ 35 M2




NY HALL




NY KONTOR PÅ 15 M2



Så där ser det ut. Det tar tid innan vi hinner o flytta in o fixa allt i ordning. Det är en del kvar o handla och uteväggen är kvar o måla, men det har inte varit väder för det.
Jag måste erkänna att jag är inte riktigt nöjd med byggarnas arbete, men det får jag ta med de när de kommer hem från semester.
 Vi har renoverat ju tidigare flera gånger, men aldrig så stort. Den här gången la jag märke till en sak, men det får jag ta senare för just nu orkar jag bara inte. Jag tror jag har ont till o med i ögonfransar.
 Sitter o njuter just nu av en kopp chai latte och sen har jag flera hundra jobb emajl o svara. Ingen lust alls, men någon måste ju betala för e.ons firmafester.
 Hoppas ni har fått en trevlig fredag. Ni har säkert fått mysa, titta på film etc.. Och vad har jag fått o göra  ? Måla, bära grejer o jobba.. Men jag är inte bitter. Inte alls.
emma

de blev ju fint än så länge och finare blir de när möbler och dyligt kommer in:)

Liisa

SVAR: Tack detsamma! :D <3

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Ja det gör dom verkligen :(



Kraam

H

Yohanna

nee verkligen inte :O

HEVE DOSKI

tackar önskar dej dsamma!

Tarja

VAd fint!

jjessicab

Ser riktigt fint ut! :)