NU BLIR JAG KLOK FÖR EVIGT

Läste i NA  att ny studie visade igen att kaffe skyddar mot ALZHEIMERS. Och har man fått det då skulle det hjälpa  o bromsa sjukdomen . Nu kan jag andas ut och forsätta o dricka mina 50 koppar varje dag. Jag kommer o bli klok för evigt !! Om man nu bara skulle leva för evigt också, men kaffe hjälper väl inte mot cancer, hjärt o kjäl sjudomat, trafikolyckor..... MEN DRÖMMA KAN MAN...

Denise

haha ja plus att är gift åxå :D kan inte vara lätt :D haha

Vilka fina namn! Carmen Ly är lite ovanligt :)



Ja drick kaffe du! Själv tycker ja inte om det.. Borde man kanske när man är 20 men.. hehe

Amanda

Aj då...jag dricker inte kaffe alls... :oP



Hur står det till idag?

Kram

Josefine-Nybliven mamma

och jag som inte dricker kaffe, attans :P

Sara

Sv: Hehe ja o så får du berätta va du tyckte om de, om ni ska hit ner:D