NU HAR JAG TÄNKT PÅ SAKEN...

Har funderat hela dagen på den människan som har lämnat såna elaka och oartiga kommentarer. Jag kan inte låta en sån sak ta bort min glädje om att blogga för det är en stor glädje för mig o dela min vardag med er. Vi alla är olika, har olika behov och intressen. Jag behöver inte be om ursäkt att jag  kanske inte är som du. Jag fortsätter och vara som jag är glad, artig, mamma till mina barn, fru till min man och en bra kompis till de som står mig nära.  Att jag väljer o skriva om min vardag som den är och inte göra det hela bara rosa och blommig (för det är ju inte det varje dag) gör mig inte utvecklingstörd. Det gör mig bara ärlig.
 Och att du har tagit dig tid klockan två på natten o läsa min lilla blogg och kommentera den flera gånger måste ju tas som en komplimang . Du har tagit din dyrbara tid och läsa något som du hatar så mycket, då måste kärleken vara stor mot min blogg. De tackar jag för.
 Så jag bloggar väl vidare med min utvecklingstörning i min stökiga trädgård.

 EN STOR PUSS OCH KRAM TILL DIG !!!
Sara

Jag tycker du gör rätt i o fortsätta blogga, de finns fasen fullt me folk som ente vet hur man ska bete sej=) Jag njuter av o läsa din blogg:D

-MeMilly-

jaså? vad är det då då?

Camilla

BRA länge lever bloggen!!!!! ;)



bättre kan du inte skriva!



Kram till denna underbara människa som orkar säga sådana kärleksfulla ord till någon medmänniska..



ha en hääääärlig lördags kväll!!!



KRAM CAMILLA

Veronica Löfling

Det är bra stå på dig .Allt du gör är det du anser vara bäst för dig och din familj så är det bara.Om det inte passar alla så är det ju deras problem.Ha en jättefin lördagskväll och hälsa familjen jag gillar er .

Kram Veroica

Sara

Sv: Ja jag förstår (i den mån jag kan) hur de måste kännas, har ente folk mer vett eller något liv så de måste hålla på på de viset? Herregud de e nog dax för dem o växa nåra år o börja reda upp sina liv. Hoppas de löser sej=)