PAPPER; PAPPER; PAPPER

Vi brukar o ta pappersinsamlingen varannan vecka. Det samlas på tidningar, reklam och massor av pappers förpackningar. Högen brukar bli väldigt stor och jag försöker o inte kålla på det hållet. Men i dag började det bli rasrisk på hela höger så jag var tvungen. Man vill ju inte att barnen hamnar under högen. Då hittar jag väl de aldrig.
 Det skulle ju ha gått fort utan Jessicas hjälp, men nu var det ju så att jag hade ju henne bredvid mig. Tog jag in en tidning tog hon ut två. Och så höll vi på ett tag. Det tog hela en timme o fixa 3 papperspåsar med tidningar. Men nu är det gjort och jag undrar varför har vi så mycket papper ? Jag kan inte få mig o sätta på brevlådan INGEN REKLAM TACK skylten. Jag kan bara inte. Ja, då får jag väl stå ut med sorteringen och rasande pappershögar.



Nu ska vi äta lunch. Det blev curry lasagne. MUMS-MUMS och sen ska vi åka till Örebro.
Jag har en väldigt viktig sak o köpa idag.



Hoppas att det kommer regn snart. Det ser ut så.

Håppas ni har en trevlig fredag.

Kram Kadri
Nettan

Ha en jättetrevlig dag i Örebro.



kram

kristin

du kan maila mej på [email protected] så får du den

kristin

du kan maila mej på [email protected] så får du den

Lise-Lotte

Ok, då har jag missat det...sorry...

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh vad gott =)

IDA WARG

Gott med lasange :) Hoppas du haft en bra dag?