REA PÅ H & M

Mina senaste reafynder från H &M.
Alla priser är reapriser.

2 par skor till Jessica 19:50 och 29:50



Ett par till Carmen Ly för 19:50



En Hello KItty tröja till Jessica för 49:50



Och lite till mig hårfärg 49 kr och foundation 72:50



MANNEN fick ingenting hahaha...
FINA

vilka söta saker!



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och därför skulle jag bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att klicka på länken och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

Malin-Hockeyfruga

hehe okey, ja precis:) härliga fynd du gjort!! :)

Elin (Edvinsmamma)

Tror att jag hittat en som älskar reor lika mycket som jag själv ;)



Jätte fina fynd du gjort även idag!

Kram

Camilla

Haha har du redan varit ute & fyndat??



Jag har tagit sov morgon och en långprommis med Frasse!



Här hänger regnet i luften..

så det gällar att passa på innen det börjar vräka ner!



Ha det gott så länge!

Camilla

Hej

har du sett att du ligger på plats 17 på föräldrar bloggen.se??



:D

Då är du ju bra!!!!



Kram kram Camilla

Denise

hej hej!

gullig shopping :D Rosa rosa!

Oj verkar körigt med tre döttrar :D Vad är det för åldrar på dom?

Vad är det för företad du har då?

ha det bra! :D

natta

har alltid undrat om den där underlags krämen är bra :D är den det?

Liza & Marren

Älskar den där foundatioen så bra :D