SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG !!!

Hej på er och god morgon.

Jag har blivit en av de 10 finalister i IDAS blogg. Så snälla rösta på mig HÄR.

SNÄLLA; SNÄLA; SNÄLLA; SNÄLLA ; SNÄLLA::::::::::::::::::::::::::::::

Emma

tycker du jag ska byta dem bodyna till storlek 62 istället?



Du är bättre på de med barn kläder än mig:P

Emma

storlek 56 var slut. de fann 52,62,68 o uppåt. hehe..

men om ja köper nått plagg mer får ja kika efter 56 istället:P



jag själv var 52 lång när ja föddes och vägde 3900g..så då kanske man inte får en liten bebis.

froidan [W - 07 & A - 08]

Tack så mkt, visst är dom :) Fin blogg du har!

Ida

Sv:

Ja det gör dom säkert =)

Camilla

Jag röstar på dej!



Idag har vi regn.. ;)



Ren lycka alltså! :D



DET är POWER MEET i stan å då regnar det jämt!

Så klart att det då blir regn i år oxå fast solen skinit i en månad! :( Det är tråkigt för alla dessa och arranskörerna..

MEN JAG JUBLAR!!!!! :D



Den började redan igår men då sken solen...

men i dag REGN! :)



KRAAM



Josefine- Nybliven mamma

Har röstat på dig :)