SOVDAGS

Alla ``parasiterna``sover redan. Bara jag, slaven, som jobbar. Det är bäst o gå o lägga sig.
Oj, vad jag kommer o ha träningsvärk imorgon. Har varit o lagt kvistlack på kontorsgolvet i dag och mannen har målat golvet. Ja, imorgon kommer vi bli ett fint pensionärs par. Hur vi kommer o lyckas tar oss ur sängen är väl en bra fråga som jag kanske kan svara imorgon...
Elsa

"Samt ville jag förklara samband med dina åsikter att tvivla i unga föräldrar kan göra mera skada än nytta." "Missar jag o sitta på krogen och supa skallen i småbitar. Nej, absolut inte. Inte att alla unga festar, men enligt henne missar man ju något.."

Jag har varken skrivit att unga skulle göra mer skada än nytta. Jag har heller aldrig skrivit att man ska ut på krogen och supa. Detta är dina egna reflektioner, enligt dig är det såhär jag tycker, men du tolkade in för mycket i mitt inlägg. Jag har aldrig tvivlat på någons förmåga eller anklagat någon. Jag har bara undrat, varför? Vi kommer inte vidare i det här nu. Du blev väldigt upprörd, över en text som absolut inte handlade om dig på något vis. Du känner uppenbarligen att du måste försvara dig själv. Men du har gjort det nu. Så nu tycker jag att vi går vidare i våra liv, för vad tjänar vi på att älta ett blogginlägg i all evighet?

Ha en bra dag. // Elsa