SPOLAD GLASS

Det här får man inte göra. Det är inte speciellt vuxet. Det är inte speciellt klokt gjort. Men jag gjorde det ändå...

Jag har haft tur. Mina barn bråkas inte ofta. Tror de har bråkat någon gång, men det händer inte ofta. I går ville Carmen Ly göra isglass, men vi hade ingen saft hemma. Då sa jag att hon kunde göra cola glassar. Hela kvällen gick hon fram o tillbaka o kollade om colan hade bivit hård. Hon hade verkligen ingen tålamod o vänta.
 Sen i morse  var glassen klar. Hon frågade om hon fick äta den. Så klart ville ju Jessica också ha en. Jag hade ju sagt att de skulle göra var sin, men det gjorde de ju inte. Då tog Jessica glassen och sprang i från Carmen Ly. Sen tog Carmen Ly glassen och sprang i från henne.
Jag sa gång på gång att om de inte kommer överens då tar jag glassen o kastar den. Ja de lyssnade ju inte. Då tog jag glassen kastade den i toaletten och spolade. Och ner gick den. Carmen Ly bara tittade på mig och Jessica sa JASS, JASS.
 Ja sa då till de att så  blir det om ni inte vill dela. Då får ingen.
 Nu går Jessica hela tiden till toaletten lyfter på locket och tittar in och säger frågande JASS ? JASS ?