CIRKUS villavillekulla

Ibland blir det inte så man hade tänkt sig. I dag var det definitivt varit en sån dag.
Jag hade planerat  o jobba, städa och åka med barnen till badplatsen.
Och vad blev det ? Det blev en rolig dag med Veronica. Hon kom klockan halv två och åkte hem klockan åtta.
 Vi hade jätte trevligt.  Jag har lagat mat, mannen har grillat, vi har fikat och ätit och fikat igen.
 Det har varit galenskap här hos oss. Precis som vanligt. Vi bjöd Veronica på en riktigt cirkus  och dessutom gratis.
 Hon måste ha fått både huvudvärk, magont och total utmattning av våran familj. Vi har ju tre barn som ska fixas, matas, ammas. samtidigt skulle jag jobba och laga mat, vara social. Städningen fick man glömma helt.
 Det är alltid lika trevligt när man kan bjuda någon på mat. Jag bara älskar det med matlagning. Och  vad glad lilla jag blir när gästerna tycker om maten. 
 Ja att få främmat är ju alltid trevligt. Diskberget efteråt är ju lite mindre trevligt...

 Ska visa er lite bilder och mycket mer blir det inte ikväll för jag har fått så  himla ont i magen så jag får gå och lägga mig.
'God natt och sov så sött.
 Kram Kadri

MANNEN GRILLAR



MYS PYS



TOKIGA BARNEN




VAD GÖR DU CARMEN LY ?



emma härnqvist/perfektion

vilka härliga bilder!



URL=bloggadressen.. de blir på nåt vis dubbelt när du skriver i ;) kram på dig

Malin-Hockeyfruga

härligt:) låter som en kanondag! härliga bilder! hoppas magondan släpper!

maria

Tack! Ja, jag älskar tradera!

Föräldrabloggar Crew

Grattis, du kom med på premiären av Topp 20!

/Föräldrabloggar Crew

Anonym

Hihi ja det var en riktig cirkus ni bjöd på.Men det var riktigt trevligt tack för allt .Det är roligt att ha lärt känna er hoppas på många mera circus besök hi hi och tack för senast.Kram Veronica