TVÅ MUPPAR ÄTER FRUKOST

Vid frukostbordet..

JAG: Jag har fått svininfluensa.
MANNEN: ?????
JAG:  JAG HAR FÅTT SVININFLUENSA !!!!!
MANNEN: Ahah..
JAG: Du bryr dig inte om mig. Du älskar inte mig.
MANNEN: Jag har fått hjärtinfarkt.
JAG: Vad lölig du är
MANNEN. Du bryr dig inte om mig (och lossasgrinar).

Vilket fint par vi är ena är drabad av lossas svininfluensa andra lossas hjärtinfarkt. Med såna föräldrar är det inte konstigt att ungarna är som de är.

Pappapoet

Sött :D

jjessicab

Ni verkar för roliga! :D

cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare & får snart mitt tredje :) lycka till! ♥

emma

hehe, knasig familj:)

händer i helgen o veckan då?

Förvirrade Morsan

ja, han är verkligen klockren ;)

Pappapoet

SV: Vem sa att livet skulle vara lätt :D

Överlag har vi det bra men ibland tänder det till, sånt är livet antar jag :D

Josefine-mamma till en 2 månaders

hehe :)