NU SKA JAG VARA LITE EGO

Nu ska jag vara lite ego för jag är jätte glad att det finns de som tycker om min blogg. Jag vet att i Sverige får man inte säga att man är duktig och det är jag inte, men några tycker att min blogg är bra i alla fall. Jag är så glad så jag håppar upp o ner och MANNEN är rädd att jag kommer o ramla igenom gålvet snart. Han tycks vist tro att jag är en elefant. Fin par vi är en groda och en elefant.

Det finns några som har skrivit så fint i sin blogg om mig(se nedan). Så där ser du kärring. Det finns vist de som tycker om mig. Skickar massor av kramar till er och alla andra som orkar o läsa om min tråkiga vardag.


                                                       
Jag har varit med i föräldrabloggens top 20 lista nu i flera dagar, men i dag kom jag upp till plats nr. 10.. JIPIIIIIIIIIII !!!
Till :FÖRÄLDRABLOGGAR



TAGEN UR   JESSICABS BLOGG  Vill också rekomendera bloggen ""Livetivillavillekulla.blogg.se"". En supermamma skriver om sin vardag  med 3 , 5 barn, hennes döttrar och hennes man. Hennes äldsta dotter får ta mycket skit av idiotiska människor, som hon verkligen inte förtjänar, men hon verkar stark. Hela hennes familj verkar jätte fin och jag tycker att ni borde läsa. Jag lovar ni fastnar.

TAGEN UR LILLAMAMMABITCHENS BLOGG : Smit in och läs hennes roliga liv som mamma till tre små gullungar. Och alla roliga samtal hon har med sin dotter.

lattemorsa

SV: Ha, ha! Jag ger henne gröt på kvällen. Nu somnade hon dock av feber och inte gröten...

Madelen

Okej de var ju bra de.

Ne jag kan fatta att det är jobbigt när någon går på ens barn, dom har ju inget med dom att göra igentligen

Caroline, LINA FRANKღ

Ny -Dagens Outfit- publicerad i bloggen :) Tyck gärna till om du har lust sötnos!

Föräldrabloggar.se

Grattis, du finns med på vår topp 20 lista idag, besök oss gärna och kolla in vår nya design. Ha en fortsatt underbar kväll

//Föräldrabloggar.se



PS: Du är dessutom rekommenderad idag :S

Anonym

så lite så :D allt bra?

Anonym

Så lite så

det är bara att gratulera.. din blogg e jättefin gjort desigen sj?

OLESSIA

whooo cares about that in sweden... fuck it! GO FOR IT girl :D du är grym

Mellies Blogg

Varsegod :)

Christine

Vad fint skrivet om din blogg..

Mennah

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

tarja

Åh,,, detta värmde mitt hjärta att mina ord kunde göra någon så glad!!!

Elin

Åh, va härligt att få så fina kommentarer! Jättefin blogg! :)

jjessicab

Glad att du blev glad :) Kändes bara rätt att skriva några ord :) Ha en fortsatt bra dag.. I 24 minuter till dvs.

Josefine- Nybliven mamma

svar: tack så mycket, ja mycket hår har lilltjejen :)



Kul att få uppskattning om sin blogg. Håller med till fullo, man fastnar och återkommer till din blogg, den är bra! :)