VACKRA DAGEN

I natt sov Jessica hos oss. Hon brukar sova i sin säng, men  de senaste dagarna kan hon inte somna så hon var hos oss. Tanken var ju att jag skulle ta henne till sitt rum , men jag  hade visst somat innan henne. När jag då vaknade klockan fem hade jag hennes kisseblöja i min ansikte. Finns det en bättre sätt o vakna på ?? Nej, det tror jag inte.
 Efter fruckosten åkte vi till auktion. Jag älskar auktioner, men det är alltid inte lätt med tre barn. De vill inte stå där o hålla koll på alla fula saker som vi bjuder på. Varför ska vi köpa en stol till när vi redan har tio stycken undrar Carmen Ly ofta. 
 Så vi lämnade några bud och jag och barnen la oss på gräset för att sola lite. Mannen ville kolla vad verktyg går för. O vad spännande med hamrare o spik.... Han som inte ens  bygger o skruvar med bilar. Vad ska han ha allt det är till ??



Gud vad det blev bilder på mig i dag då.
Den söta miffy mössan köpte jag på Kappahal i går.



Jag och mina tre busungar. MANNEN har det inte lätt med 4 kvinnor i huset. Så ni får tycka synd om honom.



Vi satt och åt korv och väntade tills mannen hade tillfredstält sin behov att titta på hamare o spikar.



CARMEN LY




JESSICA



TESSY



Efter en liten stund blev det ohållbart med barnens gnällande om vädret, maten och tråkighets graden så vi åkte till Veronika.
 Jag hade aldrig varit hos henne, men gud vad fint hon bor. Nära vatten och mitt i den gröna naturen. Fin kök och trägolv har hon också. Lite avendsjuk blev jag ju. Inget fel o erkänna det. Men tal om avendsjuka. Då blev jag det på hennes dotterns gravidmage. Blev riktigt bebis sugen. Ja, jag vet att jag själv har en sex månaders bebis hemma, men avendsjuk blev jag i alla fall. 
 
  Tycker vi har haft det trevligt idag. Nu har jag lagat estniska hot dogs och ska svara på kommentarer. Sen blir det jobb igen.
 Juste glömde nästan. Visste ni att tvestjärtan har tre rumpor? Det visste inte jag. Carmen Ly kom in till mig en liten stund sedan och ba att jag skulle rädda henne från en tvestjärt som hade nuddat hennes rygg med sina 3 rumpor. Ja, vad säger man ??


__________________________
ps
Måste få bort bäbissuget på henne jag pallar inte fler damer i huset
mvh
mannen 

Camilla

Hej hej det var min svägerska som skulle åka så jag måste ha skrivit fel!

hihihi

min moster kan inte ens starta en dator JO det kan hon och han kan spela spel.. :D

(Snälla LENA bli inte upp rörd nu)

Min moster heter LENA!

;)



Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft..



visst blir man sugen när det är bäbisar hit och dit ..

jag kan tycka att alla går med magar!

:)



om galan igen så skulle hon åka med sina blogg vänner!



Och jag som ionte bloggat lika länge som henne hade inte så många att åka med så jag stannade hemma..



Inte vet jag heller hur jag blev anmäld men men..??



Kiss blöja i ansiktet tänk på detta nästa gång du ser en mage!! hihihi :D



Kram till dej!!

Madelen

Vad jobbar du med??

Katri

Vilket härligt väder! Här har det regnat och åskat idag