VAD HAR HON GJORT NU DÅ ?

Dagliga trevliga överraskningar i småbarnslivet.
 MANNEN ropar panikslaget på mig för Jessica är på väg o krama honom. Och hur ser hon ut ? Hon är täckt med något vit ? Med nämare undersökning kommer jag på att det är den nya o dyra hår masken som jag hade köpt och hon har smörjat in sin kropp med den.
 Hon var så klart  jätte lycklig och mannen var kräckslagen av bara tanken att allt det där ska hamna på honom.  Jag får ha min fyla o slitna hår kvar ett tag till.
TREVLIG FREDAG

lattemorsa

Ha, ha, roliga små duracellkaniner! Min lilla har somnat tidigt ikväll också. Man får vara glad så länge det håller i sig ; )

HEVE D

hehe:D

ååhh tack tack ! ;D men det e svårt med o ladda upp bilder för min usb kabel e dryg :S det är ngt problem o en blogg utan bilder är inget ju :S

Emma

hehe, gulligt:) vad har du kallat alla dina 3 då de låg i magen och du inte viste könet på dem?

kram

Christine

Små barn är fulla med hyss hela tiden.