VÄRLDENS STÖRSTA PROBLEM

Jag köpte en ljustake på INDISKA förra veckan. Problemet är att jag kan inte bestämma mig om den är fin eller fyl.
Den är på något konstigt sät snygg tycker jag  och liknar lite RICE ljustakar. Men jag kan inte bestämma mig. Vad tycker ni ?
Ja, jag vet verkligen stora och livsavgörande problem i vårat hus  idag. Världshunger och krig är ingenting jämfört med det.

tarja

Tycker den var fin...

flygandematta

Super fin!

Hur mkt kostar den??

besök min blogg för lite väsktips!

Ha det bra!

Ida

Sv:

ja det hade man verkligen gjort :D

HEVE D

hehe :P ne kanske inte det:P

haha ljusstaken var ju fin!

linda.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

Anonym

sv: haha tack men nej tack :) Superfin ljusstake !

mattias

japp hon heter lillasyster :) minst i familjen :)

Martina

japp hon heter lillasyster :) minst i familjen :) skickade från fel adress :)

CHRJ

Hejhej, du var en av dom som gjorde att jag gick vidare av 25 bloggar i veckans blogg tävlingen. Nu behöver jag din hjälp igen för att vinna allting, den här gången blir du länkad om du röstar! Jag är nummer 1, så vad väntar du på? http://natalieholm.blogg.se/2009/july/finalisterna-ar.html?_tmp=65fad325bb381b0bdc548689e9be302b8fe4be9e =)

soffie

tycker den va jättefin:O)

ha en bra kväll

Christine

Den är fin. Finns den i andra färger oxå?

Förvirrade Morsan

fin, definitivt=)