Vart är min kamera ?

ELGIGANTEN har tappat bort min digitalkamera. Jag måste nu åka in till Örebro igen.
Ni som läser min blogg vet ju att jag köpte en digitalkamera ett tag sedan. Den ramlade ju på golvet bara 2 dagar efter och jag lämnade in den på reparation hos de. Sen skickade de en SMS och sa att den var färdig fast den inte var det och nu står det på deras hemsida att den är hämtat ut. Av vem då ? Inte av mig i alla fall. Får se vad de säger.
Måste åka nu MANNEN ropar.
LuxuryPink

sv; ok =) när jag går dit tar det iaf typ bara 5minuter men kostar skjortan ändå...no pain...

Nettan

Nä, fy 17 va arg jag skulle va.

Men när man hämtar en sak som har varit på reparation och man hämtar den igen brukar man ju skriva under på kvittot att man tagit ut det.

Begär kvittot på när den hämtats ut !



Lycka till !

Becka

WTF?? Sånt ska ju inte kunna hända.

Hoppas dom bara lurades på hemsidan... :p Good luck!

Martina

Svaren i frågestunden är framme nu :)

H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* TACK :)

Klara

Hur är de med dig ? :)

Anonym

men guuu va dåligt av dem hoppas allt löser sig,

må gott

Christine

Attans oxå. Inte kul om det krånglar.