BUS FÖR HELA DAGEN

Barnen har badat och blivit rena igen. Framför allt Jesica som var fylld med vit balsam.
Carmen Ly kom till mig och frågade vart pyjamaspartyt var ? Ja då fixade vi en. Filt, lite kakor och saft. Alla fick plats på filten och vi hade det lite mysigt.

  
 I dag har det lekts extra mycket.
 Först lekte vi tandläkare. Vem fick vara patienten tror ni ? Det var jag så klart. Men de här två tandläkarna var inte så otäkta. Men busiga var de. Jessica stoppade in fingret i min mun och ville se om hon hann ta ut det innan jag fick bita i det. Men hon han alltid och då skrattade hon som hon hade vunnit högsta vinsten på lotto.

 Sen lekte tjejer att de var raggare och gjorde sitt hår blöta. De såg så himla roliga ut.

 På eftermiddag skulle de vara tuffa killar och åka skatebord.

SKAFFA NYA KRAFTER




TUFF TJEJ



FOTA INTE. JAG ÄR OSMINKAD...




Sen har de så klart haft massa annat för sig.
Gamla mamman har haft fullt upp som vanligt.

Nu måste jag springa vidare för ny flyger det kaniner i vardagsrummet.

Hej så länge.
KRAM KADRI
Emma

hehe vilka fna bilder:)

Jo, jag hade med velat veta vad de är för liten krabat ja har i magen, men hon ville ju inte visa könet för varken mig eller barnmorskan, tyvärr!!

rebecca - störst,bäst & vackrast!

hej!



GRATTIS , du blev veckans blogg!

jag kan ju säga att du vann stort!

:D