VECKANS BÄSTA FYND

Den här veckan har jag fyndat mycket, men fyndena på NORDISKA var de bästa. De har ju gått i konskurs . Deras olycka har blivit min lycka eller hur  säger  man..

Det handlades 10 tallrikar. Otroliga 3 kr styck



4 trädgårds stolar för 750 kr ihop. Det var egentligen en set med bord, men ett annat par ville ha bordet så vi köpte i hop den och delade på bord och stolar. Alla nöjda o glada och vi har fyndat. Riktigt sköna o sitta i och passar fint till våran glasbord.





Sen hittade jag ett stort skåp som hade blivit transportskadat. Ena glasrutan var sönder. Vi fick den för bara 799 kr. Mannen ska beställa en ny ruta. Verkligen fin skåp och passar ihop med våran matbord.

Blev dålig bild i motljus.
OBS ! Ser ni hur fint vi har det med två olika tapeter !!! Det satt en mellanvägg där som vi tog ner och köksrenovering  har vi inte råd med just nu. Man får köpa en TRISS och håppas på vinst inget annat o göra.
Någon kanske har pengar över o donera till mig  fattiga  båtflykting..

Och i spegelbild från skåpdörren ser ni lilla mig då. Ush att jag måste visa bilder på mig själv.. jag som låvade inte visa några innan år 2011.

På skåpet har jag lagt 3 burkar från PANDUROHOBBY. Minns inte vad de kostade, men rea var det.
KUSMIN TE burken kommer från SNIRKLA och har jätte gott te inuti. 135 kr på rea. 
Gräna plåtburken är köpt på Askersunds antikmarknad. Kostade 40 kr
Ljuslyktan från Indiska har jag fått från en kompis.





Och sen har vi saker in i skåpet då.
Det mesta är loppisfynd eller ärvda saker.



Vi köpte lite andra grejer också men inget märkvärdigt.
Så nu har jag visat lite heminredning. Nu ska min blogg bli JÄTTE-JÄTTE populär.. hahaha.
thakock

sv:27? Det var inte gammalt ju! =D

Ne, det sant. Måste leva gott nån gång ju!

lena

sv. tack så mycket :)

Derias

hehe tack baby:) så vad handlar din blogg om då?

Erika Drake af Hagelsrum

Haha ok. Sånt är ju så olika :) Men jag tror inte det är så ovanligt!

Amelie

haha, synd att du inte bor här då ;)

Sara

Sv: hehe ne hade dom de hade de ju vatt toppen=) Men jag tror de hade blitt lite problem om de ville ligga ner;)

N O E S C A P E

Fint skåp :D

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt! :D