VECKANS BLOGG- MELISSA

Den här veckan blev veckans blogg MELISSA



Kolla in i hennes blogg den är fylld med fina bilder.
Dessutom var tjejen super duktig att ragga röster.
Camilla

Du undrade om min hörsel ..

DEt är inget konstigt egentligen jag har en medfödd hörselskada som debuterade i 10 års åldern..



fick mina första hörapp. vid 13

och vid 18 blev jag aktiv hörapparats bärare!



Men med åren blir hörseln bara sämre och sämre..

särskilt det höra som snart är helt tyst! :(



Men det är en del av mej som jag lärt mej leva med!



Men i och med att jag har varit hemma så länge pga min utmattningsdep.

så görs nu en extra utredning för att man får ju inte vara hemma och sjuk längre....



Så nu vet du lite mer!



Vill du veta mer så berättar jag mer!



PS jag vill oxå tävla!! ;)



KRAAAM