VILL DU BLI VECKANS BLOGG

Då var det dags igen för veckans blogg. Som vanligt anmäler man sig under kommentarer i detta inläg.
Då lottas det ut 10  finalister imorgon och då  röstar läsarna fram en vinnare. Enkelt.
Lycka till
irene

jag vill vara med i veckans blogg:)

Malin-Hockeyfruga

ja, grattis funkar;) hihi!

mm, smarrigt haha ja.. endel vatten i dom ;)

gott;) hoppas allt är bra idag?

d e n i s e

sv : jaa de är jätte skönt, jo de är bra! :)

Ninnie

Klart jag vill vara med :D

andrianna

jag e gärna med!! :D

Maggie

jag är gärna med :) kram kram

I

Jag vill vara med! :) ♥

Beiiiz

Klart man är med!

Man kan ju alltid pröva iallafall ♥

Marielle

Åh! Jag skulle jättegärna vilja vara med :-)

Viktor

jag vill gärna vara med :)

elin

jag testar gärna att va med

Dalia

Jag testar gärna att vara med =)

emma

jag vill vara med och tävla i veckans blogg!

thakock

mee too!!

zarah

jag vill bli veckans blogg :)

Kristin

jag vill gärna bli veckans blogg:)

Kashaya

Jag kan tänka mig att vara med.,=)

susanne

jag vill vara med :)

Emma

jag är gärna med :)

Christine

Jag vill vara med.

cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare lycka till! ♥

kiki

jag vill ;D