VILL DU BLI VECKANS BLOGG ?

 Eftersom det fanns intresse förra veckan för veckans blogg så kör vi den här veckan också .
Reglerna är enkla: ANMÄL DIG HÄR UNDER KOMMENTARERNA´. DU HAR 24 TIMMAR PÅ DIG.
                                  IMORGON  LOTTAR JAG UT 5 FINALISTER SOM DÅ LÄSARNA KAN RÖSTA PÅ. SE DÅ TILL ATT RAGGA SÅ MÅNGA RÖSTER SOM MÖJLIGT.
  


 
                                  
Lise-Lotte

Klart jag vill vara med på veckans blogg :-)

Emma

jasså! Vad skulle ni ha rest nånstans egentligen?

Vad synd att ni inte kan resa nånstans i sommar. Då får ni försöka njuta av sommaren hemma istället:P



Annars tälta och hura en stuga eller något är också jätte mysigt och det finns ju underbara städer och naturter här i Sverige som man inte tänker på.



Jo, jag och magen mår la bra:) Den växer och jag med:) Mer och mer tankar flyger på mig, funderingar osv. Jag planerar flera år framöver , känns de som..



Haha, igår när vi va på citycross, så såg jag en jätte söt lunchbox med nallephu på som bara kostade 10 kr, så ville ja köpa den , så barnet kunde ha den när den börjar på dagis.



Men tobbe tyckte jag skulle vänta med det. Det känns som jag vill förbereda ,mig på allt i förväg. Men så bråttom ska jag nog inte ha, de går nog bra åndå, hoppas jag:)



Iförgår köpte vi nytt datorbord åt mig så nu ska vi börja flytta ut sakerna som smått ur de rummet som ska bli barnets och börja planera och måla och så i barnets rum.



Men de svåra är att jag vet inte riktigt hur jag vill ha rummet, eftersom jag inte vet barnets kön.

Tobbe tycke inte jag skulle ta reda på könet nu när vi ska till ultraljuden, för han tyxkte ja skulle ha kvar spänningen. Så ja f¨r se hur jag gör:)



Hur är det med dig och familjen och byggnaden?



kram

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Tack så mycket! :D

emma

Godmorgon :D

emma

okej då :D

lisa g

jag vill bli veckans blogg :D haha :P

Sara

haha ja men du våga dej ju ur huset, dessutom utrustad med en stekpanna, så de tyckte jag va ett litet hjältedåd=)

Jo de e toppen, varmt så man känner sej ju ente purfärsk direkt=) sj då?

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

ja det är kul med tävlingar om man vinner något som är vettigt och användbart ^^



KRaam

H

Sara

Sv: ja de e hur gott som helst=) Ännu godare när man e trött o behöver vakna:D

Sara

Sv: skojar du hade de vatt fettet hade jag vatt ute solens alla timmar, de kan jag lova, ja min hjärnaktivitet sjunker drastiskt när de e så här varmt=)

camilla

jag vill 8y

maria

jag vill bli veckans blogg :)

Sofie

Klart jag vill bli veckans bogg! :)



ha en bra dag!

Cajon

Jag vill bli veckans blogg. ;D

Madelen

Jag blir gärna veckans blogg

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Ja det skulle jag gärna vilja ^^



Kraam

H

Janpan

ja jag vill bli veckans blogg! :D

Christine

Jag vill oxå vara med.

amanda

Jag skulle gärna vara veckans blogg! (;

j

anmäler mig till veckans blogg:)!



Ha en trevlig dag:D

pauline

såklart jag vill vara med :)

MISSEXTRA

Ha en bra onsdag!:)

C A T T I S . G U S T A F S S O N

jag är med!

Ida

Sv:

Ja självklart. Jag vill vara med =)

Elin. L

jag är gärna med! http://elinlandqvist.blogg.se

Linda

Ja, det skulle vara jätteroligt att få bli veckans blogg!

Karin

Halloj

Sjklart är jag m o tävlar om veckans blogg :)

Malin Ögren

Jag vill bli veckans blogg! =)

Malin Ögren

Tack för komplimangen om min header förresten =)

erica

jag vill, jag vill :D

Linda

Jag är gärna med på utlottningen. =)

Jessica Engström

Nejtack, folk blir inte så glada när dom får såna kommentarer om att man ska rösta på en :)

Livia

Jag vill vara med :D!

Låjs

Jag är gärna med. =)

THE LIFE OF JANE DOE

YEAH klart jag är med på veckans blogg!

Maria

Klart jag vill vara med :-)

Emma

sv: Visst det kan jag väl vara med i :)

Jonna

Självklart skulle jag viljia bli veckansblogg;)

Niikki

Jag vill bli veckans blogg

Ida

Jag vill bli (:

Frida

Jag blir jättegärna veckans blogg! Skulle vara jätteroligt! :)

Liz

Klart jag vill vara med =)

emilia

jag vill va me :)

Dea

Hej jag vill gärna va med :)

Theres

Jag är helt klart med :) Jätte roligt ju!

Jenny

jag skulle vilja bli veckans blogg :)

Louise

Jag vill bli veckans blogg :)

Sofia

Jag vill

EmmaEriica

tack så mycket :D

Moa

Såklart det skulle uppskattas något enormt att bli veckans blogg :)

melissa

SV: jag anmäler mig :D

Elsa

Jag vill också gärna vara med! :D

Louise

Hej!!

Såg att du hade hittat min blogg. Men HUR hittade du den??

Jag tycker att din blogg är kul och rolig. Framförallt tycker jag att ditt "bloggnamn" är väldigt roligt



Tacksam för svar!!

Louise

Sesam

klart jag vill !

:)

josefin

jag skulle jättegärna bli veckans blogg :)

Kristin

Är jätte gärna med:)

amanda

jag vill bli veckans blogg!