VILL NI VARA SÄLLA....

.....OCH RÖSTA PÅ MIG HÄR. OM NI VILL SÅ KLART OCH TYCKER ATT JAG ÄR VÄRT DET.

Det är något som har hänt i dag och jag vet inte om jag törs o berätta till er. Vad tycker ni ?? Det handlar om Carmen Ly och en kund till mig.
Foraldrabloggar.se

Grattis, du lyckades komma med på vår topp 20-lista! Hoppas du kan behålla din position för vi gillar din blogg

//Föräldrabloggar.se



Observera att vi nu mer finns under adressen foraldrabloggar.se

Camilla

OJ du hade verkligen koll på varför dina barn har sin a namn! :D

Det har inte jag! :)



Jag har röstat på dej!



:d



kRAMAR CAMILLA

Camilla

OJ du hade verkligen koll på varför dina barn har sin a namn! :D

Det har inte jag! :)



Jag har röstat på dej!



:d



kRAMAR CAMILLA

Amanda

Men oj då...vad hände??



Jag röstar såklart!

Kram

Amanda

Men fy vilket sätt! Man kan ju inte bete sig hur som helst heller! Sabla kärring! Jag hade blivit tokarg! :o/

Undrar vem det är som är ouppfostrad!

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad nyfiken man blev nu =)

Amanda

Ja, efterklok är det alltid lätt att bli. Jag hade nog också bara stått och gapat som en fisk. Man tror verkligen inte vuxna määniskor beter sig sådär.



Hoppas Carmen Ly är lite gladare nu igen iaf.

Kram på er

Denise

haha ja vet inte! Av all coca-cola kasnke :D Jag har försökt dricka kaffe men det smakar allt utom bra! :D

ha det bra!

johanna

Hoppas du med hittar en bra tandläkare.... =) det rä alla värda... =)



Jag tycker man skaffar barn oasvett, om dte blir lätt eller svårt och med hjälp...när bebiesen är ute har man fått barn..... =)

Josefine-Nybliven mamma

Har röstat på dig :)



Vad är det som har hänt? Har någon kund varit elak emot henne?

Martina

men tur att de itne va allvarligt då.. De e märkligt att barn tar så lätt på saker ibland o att minsta lilla skråma kan få dom att gråta i evigheter. Tack :) kände att ja behövde lite nytt :)

Madelen

Ajo de är ju klart

F E L I C I A

SvAR: Aww, tack så mycket :D<3 Såklart du törs berätta, det är ju inte precis så att någon i bloggvärlden kommer att hata dig för att du skriver ner dina tankar och händelser? :'o<3 Hoppas att du har haft en bra dag iallafall. kraM KRAM!<3

jjessicab

Vad är det som hänt ? :/



Klart att jag röstar! :)

jjessicab

hoppas rösten kom fram bara :)