VISSTE NI ATT GODIS MÅSTE TVÄTTAS ?

Jag hade ingen aning om det, men fick lära mig det i helgen. När jag skulle ta godis från skålen blev mina fingrar blötsligt blöta och kladdiga. När jag då började titta in i godisskålet var där 10 cm vatten.  Jag visste direkt vem den skyldige var.
 Glatt visade då Jessica upp hur man tar en DUDIS(hon säger så) och stoppar den först i vatten och sen i munnen. 
 Tydligen är det inte bara grönsaker och frukt som ska tvättas innan använning men även godisar.
 Jag kan ju ärligt säga att jag upskattade inte den nya uppfinningen kanske så mycket, men Jessica var stolt o glad över sin godistvättande.

YAIYA

okidoki :) ha en fin dag ! :)

tarja

hahaha när damen var liten kom hon på att alla fjärrkontroller skulle tvättas, så två åkte ner i toan och en hundvattenskålen, hennes pappa blev vansinnig, medan jag stod och skrattade och sa att vi får titta på Nickelodeon för resten av våra liv mohahaha

Malin-Hockeyfruga

hahahahha nämen gud va sött!

hoppas det smakade ändå ;)

IDA WARG

Haha FY vad äckligt med blött godis :D

tarja

Frågedag på min blogg idag. Välkommen med din fråga

Kajsa

MEN USCH FYFAN VAD ÄCKLIGT!!!!!

natalie

blää!!!

Lise-Lotte

Ja, tänk vad de kan hitta på barnen...:-)

Pappapoet

Men vad trevligt med vatten och godis, kanske inte i en kombination :D

thakock

renlighet är A och O ;)