13:e juni LÖRDAG

God morgon !!
 I dag är det lördag och loppis dag. Men får jag åka ? Nej. Thomas tyckte det var viktigare o jobba.
Inte tänker han på mig inte. Alla dessa fynd som bara väntar på mig. Vem som ska handla från alla säljare nu då när deras största kund inte kommer ??
  Jag har ont överalt i dag för jag har fått sova på soffan inatt.  Thomas kastade ut mig från sovrummet. Sånt som händer när man inte uppför sig.,HAHAHa. Nej. Jessica ville inte såva igår och till slut somnade hon bredvid Thomas i sängen och eftersom hon kan inte ens vara stilla i sömnen var det inte plats över  för mig. Så jag fick nöja mig med soffan.

Ska nu packa presenter för Carmen Ly ska gå på kalas och sen har jag en överraskning till Thomas som ska packas.
Jag tycker om o göra små presenter till honom då och då.

  Vi `´ses`´senare.
 Kram Kadri
RALLY - All The Action I Need

sv: tackar :D

Kattis

Morrn!

Nej du, den dottern är inte ett dugg lik mig.

Det är ingen som tror att det där är min dotter, hihi.

Åh, tack förresten.

Ha en skön lördag!

Kram

Lise-Lotte

Hoppas att ni får en trevlig helg...ni hade mycket att göra igår i alla fall :-)