23:e juni TISDAG

God morgon. En tidig morgon faktiskt för jag är trött. Dödstrött, nära döden. Barnen somnade klockan två i natt och Tessy vaknade redan fem. Samt vaknade jag upp hela tiden för varje ljud. Jag är så himla mörkrädd så det är löjligt. När jag till slut kunde somna om eftersom Tessy hade somnat  igen kom byggnadsarbetarna. De har varit försvunna ett tag nu men just då när jag ska sova kommer de. MORR.
 Men nu är det i alla fall klart med kommunen och vi får bygga, men bara för 5 år. Om någon klagar under den tiden får vi riva bygget.  Och någon kommr o klaga över något för jag har så underbara grannar.  De i grannfeiden verkar som änglar i jämförelse. Det är bara en liten skilnad vi säger alldrig något emot så de tjafsar för sig själv och det gör de väl ännu mera irriterade. De verkar inte förstå att vi inte orkar o tjata om små saker. Det ger ju ändå ingen resultat. De vill ju bara tjata för tjatandets skull. I bland undrar jag hur de kan kalla sig vuxna.

 Men vi har det skönt här i alla fall. Solen är redan ute och det är VARMT. Jätte skönt faktist. Längtar o komma ut till solen men först måste jag fixa massor medans min man är fortfarande på semester. Vad avendsjuk jag är.

Nu ska jag tvätta håret. Man vill ju vara snygg när det är men i huset.


SÅ SOMNADE TESSY IGÅR. OCH SNARKADE SOM EN RIKTIG KARL. DE KANSKE SÅG FEL PÅ BB.


Nettan

Oj, det vart inte mycket sömn för dig i natt.

Hoppas att du piggnar till av duschen.

Men karlarna i huset kanske gör så att du piggnar till. ha ha !



kram

Josefine-Nybliven mamma

Vilken söt tröttis :)