26:e JUNI FREDAG

God morgon till er.
 Jag somnade i går kväll bredvid Jessica. Jag tror det var jag som somnade försts så det var hon som la mamman egentligen. När jag vaknade klockan två då sov hon .
 Hon börjar bli tung o bära upp för trapporta , den lilla busungen. Hon äter ju som en häst. Hon äter mera än Carmen Ly. Helt otroligt. Vart tar all mat vägen ??

  I går var det ju lön/föräldrapenning och det ramlade in hela 5000 kr från försäkringskassan. Man måste vara glad för det man får och jag längtade efter lite shopping. Vi brukar alltid åka o handla löne dagen. Allt som man har spanat in och allt som man har önskat sig bara ropade från butikerna efter mig. Så jag var väldigt bestämd och ville åka direkt efter MANNEN hade kommit hem.
 Men när store herren kom hem skulle han prata med byggnadsarbetarna. Det tog en timme innen han hade tjatat klart. Och tror ni att de pratade om de viktiga sakerna som att byggarna aldrig dyker upp eller att plötdligt ingenting ingick i priset. Nej, de tjatar om hans sambo, medelålders kris och hunden. Och de säger att vi kvinnor pratar om ingenting. Jag tror faktist att män är värre om o tjata timmatal med varandra om saker som inte har någon betydelse som bilar och verktyg. Vi pratar i alla fall om skor och heminredning...
 Efter jag hade räddat byggarna från MANNENS tjat fick vi leta efter Carmen Ly som hade gått o cycklat utan låv.
När vi då till slut kom i väg var klockan redan fyra. Då ville MANNEN först åka till RUSTA för att handla träolja. Jag säger bara DET ÄR RUSTA DET. Inga priser som stämde, kö över 10 meter lång och ingen ordning på nånting. En man ville köpa 4 stol dyner. Personalen  hittade inga priser i butiken eller i datorn.  Ingen som visste något. Efter 20 minuters väntande gick han därifrån. Vi andra fick ju också stå och vänta i kön för personalen skulle leta efter priser.
 Eftervi blev räddade från  RUSTA ville MANNEN äta så det blev IKEA.  Och sen då ?? Ja sen blev det hem igen för klockan var redan sju och MANNEN ville att vi oljade altanen andra gången. Var tog min shopping i väg kan man ju undra ?? Det gör jag fortfarande....
Det enda jag fick med mig hem(fråga inte varför) var 2 bröd från IKEA. Dessytom var de gratis. Så vad ska jag göra nu då när alla mina pengar är kvar ?? Det har aldig hänt föryt. Tänk om alla butiker går i konkurs nu när jag inte har varit där ??



Och om det inte skulle ha varit nog bjuder MANNEN på en putte liten modellbil på TRADERA och vinner den för 450 kr. MORR, MORR, MORR...



I dag ska han få betala för gårdagens. HÄMDEN ÄR LJUV.
Jag låvar.Han kommer o ångra att han va så tuff i går.