27:e JUNI LÖRDAG

Solig och fin lördag är här och jag ska på LOPPIS. Vet ni hur glad jag är ?? Jag har inte varit på loppis nu i 4 veckor så i dag blir det en hel förmiddag med loppis och auktion. Hoppas jag hittar massor med fynd.
När jag kommer hem ska jag visa upp mina inköp från i dag och igår.

Hoppas ni får en trevlig lördag. Har ni något spciellt planerat ??
♥ABSSOLUTARNELAA

absolut! :)

- Va ska du göra idag ? :)

Puss'n ♥

matilda

Sv: Aw, tack.

Linda - det handlar om helheten!

jag följer din blogg nu! hoppas du vill göra detsamma! =)



hoppas du får en väldigt trevlig o bra lördag. kram

CHRJ

sv: håller med! =)

I S A B E L L A

sv: hihi ja, hon tackar säkert!

Camilla

God morgon !!



Solen skiner än!

Er regn dans fungerade inte inte heller skrocket om paraplyet.. :)



Titta in på min sida jag har något till dej där!



KRAAAM Camilla

Martina

åh loppis e alltid skoj, hoppas ni hittar nåt :)

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

mysigt med loppis =)

cornelia

sv: ja :/ det vore bättre om det var efter konserterna, hur hemsk jag än låter.



kul med loppis [: