28.e JUNI- NU SKA DET BLI BRA !!!

God morgon till er. Jag har sovit bra och hoppas att ni har gjort det samma. En god natts sömn gör mycket.
 Morgonen började med en Jessica som hade tagit av blöjan och upplyste mig att hon har kissat på trappen. Fin morgon överraskning. Men nu har hon somnat om. Hon är trött efter gårdagens eskapader.
 I dag ska allt vända, det har jag bestämt. Nu ska jag plocka bort alla paraplyer, speglar och svarta katten så att inget kan  gå fel.  Undrar om grannen kan ge bort sin svarta kat för jag har ingen ??
Nu ska vi bara ha tyr i den här huset. Jag tycker vi har förtjänat det. Eller vad tycker ni ??
 
 Ska nu fixa frukost och sen ta kort på gårdagens inköp.

Kram Kadri

maria

hahahaa det var ju bra att hon talade om det iallafall :)

I S A B E L L A

sv: Åh tack så mycket ! Hoppas på det bästa nu :)!

Ida

Tack för frågan , svaren finns på min blogg nu =)



Allt bra annars ? =)