3:e juni GÅR JAG I SÖMNEN ???

God morgon till er solstrålar.
  De som skriver i tidningen om vädret måste ha fuskat på prov i skolan för det skulle regna och vara kallt, men här är solen ute och det är varmt väder.  Vart regnar det då ??? Eller kommer det hit senare ??

  Igår kom jag(läs askkungen) inte i säng innan klockan två. Fick städa i köket. Men inte hjälpte det. Tror det bor någon i vårat hus som går runt på nätterna och stökar till . Jag städade ju i går kväll och nu ser det likadant ut. Hur är det möjligt ?? Eller ser man mera i dagsljuset ?? Det med städning verkar aldrig ta slut. Man känner sig som familjens slav fast jag har ju valt det själv så. Jag står inte ut när någon annan städar mina saker. Känns liksom konstigt. Förstår inte hur kändisar kan ha det så.
  En annan sak jag har funderat över är när man har vägt sig på kvällen och sen när man väger sig på morgonen har man gått upp i vikt. Går jag i sömnen och äter ??
 Det är kanske jag som stökar till på nätterna också ??
  Men ska man gå i sömnen då ska man väl hitta på något roligare än städa och äta. Jag måste skaffa någon plan.
 Det finns väl medicin för sånt ??? Eller ska jag bara dricka kaffe så jag vaknar till ??