7:e juni SÖNDAG

God morgon !! Hoppas ni har såvit lika bra som jag.
Vad roligt vi hade när Jempa var här i går. När man har barn behöver man inte gå på BIO man har det hemma alldeles gratis. Hur kommer de på allt bus ???
Jessica sov i sin nya säng i natt. Det såg så himla roigt ut. Lilla hon, ca 80 cm, i stora 2 meter långa sängen.
Nu sover hon i våran säng. Stackaren hade nattskräck och kom till oss klockan fem.

Jag hade ju förtränkt att jag lovade barnen o gå till medeltidsmarknad som är i Örebro i dag. Och sen hade jag lovat att vi ska gå till farmor. Jag som latade mig och la mig redan klockan halv tolv i går och tänkte att jag jobbar i kapp i dag.
Hoppas att det blir fint väder i dag så det inte regnar när vi ska till marknaden.
Senare skulle Jempa komma.
 Får se om något jobb blir gjort över huvud taget. Har ingen lust o jobba  ärligt talat, men vem har det ??

Måste börja planera för nästa vecka för det är något som ska göras varje dag. Min älskade man ska fylla 45 på onsdag. Börjar bli stor pojke nu. Kanske man kan lämna honom ensam hemma utan att han förstör hela huset. Jag vet inte. Är han färdig för så stor ansvar ??

Hur är det med era män. Törs ni lämna de ensam hemma ???

Kram Kadri

Veronica Löfling

Haha honom törs du nog aldrig lämna ensam hihi.Han är nog inte färdig för ett så stort ansvar.Alla era flickor kommer klara det långt innan Tomas gör det eller hur?

Kommer förbi nån dag och ser om du är hemma.

Ha det bra och hälsa den där du delar möbler med.

Kram Veronica