ATT JAG KAN ALDRIG VARA NÖJD

Sover inte ungarna klagar jag över det och undrar om de går på dråger. Sover de för länge blir jag orolig att de har dött.  Har reda varit o kållat 3 gånger om Jessica andas. Pillat på henne för o se om hon lever. Inte så uppskattat från hennes sida kan jag tänka mig.
 Att jag aldrig kan vara nöjd. Fu skäms på mig.
Jag och fotbollsspelarn

Jaha, då är jag med :) varifrån är du från början då? Du kan väldigt bra svenska ändå för att bara varit här i 6 år.



Haha nejdå, du behöver inte oroa dig, din blogg är bra :)



Ja, bil är galet dyrt, tråkiga pengar, men det är ju skönt att kunna ta sig var man vill när man vill å andra sidan.

Jg och fotbollsspelarn

Det är ju jättebra! Trodde på allvar att du var svensk :)



Ja det är inga roliga kostnader alltså =/ vi leasar våran bil så vi får se om vi lämnar tillbaka den när tiden gått ut.

Jag och fotbollsspelarn

Nje, stavningen är inte så illa, ibland är det lite stavfel men det hände ju alla :)



Haha nej det tror jag inte, det är charmigt med lite dialekt.