ELLOS PAKET

Har äntligen packat upp min ELLOS paket.
Det blev fina gummistövlar till Carmen Ly och Jessica. De fick var sitt matchande paraply också.
Tavlan var tyvär trasig(som alltid en sak måste vara trasig)
Sängen och sängbordet måste Thomas bygga i hop. Men det saknas ribbotten. Jag trodde det var med. Måste åka till IKEA och köpa en. Jag tror de har sånt.
Det kommer o bli så bra med nya sängen. Man kan sitta på sängkanten och läsa saga.


Visst var gummistövlarna fina ??


Nu går Jessica ront med paraply och har e av varje gummistövel på. Det regnar vist inomhus också.

Camilla

Vet ni inte att det betyder otur att fälla upp sitt paraply inne.. ???



Det är nog därför det regnar här idag??





:D



Camilla

Förvirrade morsan

ja, verkligen!



Jag bara väntar på att handla24.se ska utökas till kumla också, så kan man storhandla direkt på nätet och få det hemkört :D perfekt för sånna som mig som inte har bil ;)

Danni

hihi, förlåt för att jag inte hunnit svara, haft mycket för mig, hur är det med dig idag då? ha det bäst kramar

Frida

Vilken liten krullis du har, jättesöt! Det är bra att ha paraply inomhus utifall det regnar hihi ;D

Ha ni en mysig kväll med din familj!

Varma kramar<3