EN LITEN FUNDERING BARA...

Sitter här framför dator igen. Egentligen skulle jag städa , mem men...
Kom  o    tänka på en sak. Hur många av er skulle umgås med människor ni inte tycker om ?   Vilken anledning det nu skulle vara. Att man känner sig ensam, eller att man vill tillhöra samma bekantskap eller för någon annan anledning.
Är det viktigt för människor att ha massor av vänner ?? Många är så stressade att de inte hinner med alla vänner, specielt nu när det är massa skolavslutningar och alla ska gå på allas.
Försvinner inte då det roliga att ha vänner och blir det inte massa måsten istället. Eller har jag fel ???
Ofta hör man ju att vännerna försvann när det blev tuffa tider. Då var de ju inte riktiga vänner. Eller hur ?? Och behövde man då ha massa falska människor runt om sig. Är det inte bättre o fylla sitt liv med människor man tycker om och som man vet att de står vid ens sida även när det är tufft?? eller finns det såna människor över huvud taget ??

 Nu kommer jag o få utskällning av er, men jág skulle järna ville veta  hur ni tycker o tänker.
Jasmine

Jag håller helt med dig, livet är för kort för att ödsla det på falskhet.



Ha en underbar dag!

vilja

Svar: Ja , det är underbart!!! :)

camilla

Håller med helt och hållet

camilla

Jag och fotbollsspelarn

Jag har hellre få nära vänner än många falska och ytliga. Och en riktig vän är en vän som står med en i ur och skur.

EMILIA JÖNSSON

sv: det är bra med mig idag, sj ? =)

Amelie

sv: ja, absolut! Dt e viktigt att man trivs me de man gör :)

Kashaya

Trevligt att höra.=)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Så lite så! :D

ida

trevlig helg :)

Förvirrade Morsan

jag skulle aldrig ödsla tid och energi på nån som inte är en riktig vän, det kräver bara massa onödig energi som jag hellre lägger på mina nära och kära ;)

Martina

Haha okej.. Har knappt kolalt på talang..

Jeanna

sv: Jodå det är bra :) själv?

Jennica Björk

härlig blogg! :)

Caroline

Helt underbart :) I love it!

Frida

Naaw, vilka söta barn! =)

Em

Sv;



Japp, Kommersen är en loppis (mycket nytt säljs där också i och för sig) som ligger på Första Långgatan i Göteborg :)



Jag har en väldigt stor vänskapskrets, men bara några få riktigt nära vänner som alltid finns där. Hellre en bra vän än hundra halvdana :)

Tottis

sv: med mig är det bara bra :D

Hur är det själv? Vilka bedårande barn du har !!!

Nadja

Jag har få men underbara vänner, ju äldre man blir desto mer förstår man vad som är viktigt i livet och jag vill inte slösa tiden med att umgås med människor som jag inte tycker om eller som inte ställer upp för mig =)