EN SUPERHJÄLTE ÄR FÖDD

Vi fikar på altan och Carmen Ly tjatar som vanligt. Hon har knapt tid o andas. Hur orkar hon tänker jag. Har hon inte ont i käken senare ?? Plötsligt börjar hon  prata allvar käns det som. Dags o lyssna.

Carmen Ly: Mamma, mitt tå blöder.
Jag: Ojdå.
Carmen Ly: Min ben syns igenom.
Jag: Ahah.
Carmen Ly: Min ben har blivit igenomsynlig.
Jag: Hm ??
Carmen Ly: Mitt blod har tagit slut och nu har benet blivit genomsynligt.
Jag: Men då har du ju blivit en Superhjälte.
Carmen Ly: Det finns inga superhältar.
Jag. Ja, men det finns ben som bli igenomsynliga ??
Carmen Ly:Ja, fast nu har blodet runnit tillbaka.
Jag: Vad bra då. Då är dagen räddad.
Caren Ly: Mamma. Kan man dö av myggbett.
Jag: Hm ??

..och så där kan det fortsätta tills jag stänger av höraparaten och lämnar min hologramm kvar för att nicka i de viktiga ställen.

Sofie

hoppas dagen har varit bra :)

♥ Sandra ♥

hihi ja det kändeskul att han tyckte omden :)



Hoppas du har haft en fin dag :)

Anna

SV: Jo precis. Jag hoppas efter jag sovigt också att morgondagen blir mycket bättre! =)

Madelen

Ja erkänn att vi var det. Är väldigt stolt

Lise-Lotte

Hejsan!

Jag har börjat blogga igen, men med ett nytt bloggnamn. Hette förut Supermum och nu heter bloggen Supermumbloggen istället...

Hoppas du kikar in...

Nettan

Ha ha !

Ja, ungar är härliga när dom sätter fart även om man vill stänga av ibland.



kram

adriana

nja det är mer som ett fritids för barn till 4-12 år.Barnen är inte inskrivna utan de kommer när de vill :)

maria

Nej, hon är lik sin pappa :)

Gisela Axelsson

det hade vi med! :D naaw så jävla söt unge :D "kan man dö av ett myggbett :D

emelie

sv: hahahaha, jaa med det är klart :p

Josefine-Nybliven mamma

haha barn är för härliga :)