EXTREME HOME MAKEOVER

Fantastiskt tv program som hjälper fattiga och sjuka. Inte tal om programledaren som verkar gå på något. Vad det nu är vet jag inte , men han kunde dela det med mig. Jag vill ju också ha så mycket energi. Allt fantastiskt ju. Men jag har bara en fråga. När kommer de hem till oss ?? För det är ingen som det är så synd om än oss.
Anna

Ja visst är dom! =)



Att få ett nyrenoverat hus av dom skulle man ju inte tacka nej till!!för gud så fint dom gör!

tror också han går på nåt! hahaha..

ha en bra dag !

kram anna

Nadja

Ja det e himla gott. =) allt bra? =)

Kashaya

Ja jag gillar Acnes jeans, särskillt när priset är nedsatt med 50%.=)



Det där verkar som ett intressant program.

Förvirrade Morsan

sv, haha jaa, drömma kan man ju alltid ;)

Amanda

Jag älskar det där programmet. Alltid lika snyftigt! ^^

Jag skulle gärna nimonera er men jag tror inte dom skulle lyssna på lilla mig. :O)



Kortet på bilen var också det taget dagen efter biltvätten. :o) Måste jag säga att det blev en till tätt... ^^

Martina

Tack :) hahaa. Din man fyller år antar jag :)

Söderlund

Är det så? :)

Då kan du vara med och tävla då? :)

Näst senaste inlägget.

Camilla

Gratta gubben föresten!



:P



Jasså har dom inte varit hos er än??



Dom skulle komma till oss i maj men det blev förseningar :P

så vi är inte lika prioriterade som vissa andra så nu vet jag inte när dom kommer :P



hahaha..



Och var har vi INGA som har tagit lång semester??