FINA MIDDAGEN

Nu har vi ätit och jag har överlevt min mans grillkonst.
Jessica var väl inte så förtjust i köttet. Hon tuggade o tuggade. Sen tittade hon på mig med stora katt ögon och öppnade munnen o spottade ut köttet. Jag kan ju förstå henne jag skulle ha gjort likadant, men jag får ju inte. Jag ska vara vuxen och visa gott exempel. Jag önskade ju att jag skulle ha en hund som jag kunde ha smugit köttet till, men IKKE. En hund vill min kära man absolut inte ha. Nu förstår jag varför.
Vad är det med män och grillning. När det ska grillas då står de alla där och de ser så viktiga ut med sin köttbit och grillgaffel i ena handen och ölet i andra. Inte står de så här framför ugnen inte. Kött är ju kött oavsett om den lagas i ugnen eller grillas. Och öl kan man ju dricka inomhus också. Men jag fattar väl inte skillnaden. Jag är ju kvinna och då har man nagellack och förstår inget har jag fått höra från min dotter idag.
 Men tydligen var det inte bara pappas kött som fick underkänd idag. Min sallad var väl inte så god tyckte Jessica och plötsligt tog Jessica sin tallrik och hällde  maten från sin tallrik  tillbaka i salladskålen, blandad med köttrester, ketchup och lite dräggel. Mumigt.
Vem sa att det var härligt med småbarn ??
Ja men det är ju det fast kanske inte i dag då, eller i går, förrgår...
Men jag älskar de ju. Konstigt nog. Värre med mannen dock.


________________________________________________________________
Ps. JAG HAR NU GRILLAT FÖR SISTA GÅNGEN OM DET SKA LÅTA SÅ DÄR
mvh
MANNEN
________________________________________________________________
Emme

:) hihi

Maria

Dem har en manlighet att försvara :-)



Må så gott !

V I L J A ♡

Hejsan! hoppas du får en trevlig kväll denna Midsommardag :)

carola

hahahah:)

som tur är så är det jag som sköter grillingen här..vilket inte vissa tjejer förstår att jag får..

Hoppas ni haft en härlig helg..



Idag har vi bara slappat och ätit taco..mums..

Kram och sussa sött

Veronica Löfling

Hallå där!

Men du kan ju inte ta ifrån han det ända ansvar han har,låt han grilla du behöver väl inte köpa grillkött så ofta hihi.

Kram Veronica

Emma

Lagom till semestern hoppas jag. :)

I S A B E L L A

sv: Hihi, jordgubbar på sommaren är ett måste! Hoppas du haft en fin midsommar. Vad har du hittat på?

Jenny

Hoppas du haft en trevlig lördag!

Hihi grillning/mat som är så gott..

Amanda

haha...ja, se karlar. Det är tydligen mera manligt att stå framför en grill än framför en ugn. :o)

Frida

Då har du nog inte smakat riktigt god grillad kyckling för det är mumma.

ha en härlig dag med familjen.

Kramar<3

Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Det spelar ingen roll! Vet ju redan vad jag får, men det är hemligt =)



haha vet du inte hur man länkar! Haha det som är så lätt :D



*Du har väl inte glömt att följa mig på Bloglovin, samt kommenterat min blogg om att jag bör följa din ;)*