FINA SAKER

Har fått ett maj om en REA på BLOOMING MARWELLOUS. De har tydligen fars dag den 21 juni i England. När är det här ?? I Estland är det på hösten, men när är det här ?? Varför kan inte en sån dag vara samma  dag i alla länder ??  Över huvud taget tycker jag att fars och mors dag är större betydelse i andra länder än här. I Estland gör barnen i skolan tekningar och andra presenter till fars/mors dag och sen har de teater eller någon annan föreställning till föräldrarna . I Carmen Lys skola har de inte gjort någonting.

 Fars dag eller inte, men roliga saker finns på rea o köpa. Och en pyjamas eller kafekopp kan man ju köpa utan fars dag också. Mycker fint har de i BLOOMING MARWELLOUS . Till ex. En kaffekopp med  personlig text. Eller en pyjamas som säger att man älskar pappa.  Alla texter är tyvär på engelska, men det är ju kläder med text från H & M också.


Såg att de hade REA på träbokstäver som man kunde måla. Fint till barnrummen. Bara £0.99 styck



BLOOMING MARWELLOUS skickar till Sverige. Dock större möbler skickas ej. Portot ligger på 20 pund.
Camilla

Nu skojade jag med dej om donken men varning hahaha



jag somnade nästan själv på soffan då jag blev uppe lite för länge och titta på tv.



älsklingen grymtade inte om mina fisar heller.. HIHIHI

Han jobbar nu men jag fick puss och så viskade han i mitt öra att han älskade mej ;)



Men det kanske berodde på fis förvirring??

Vad tror du..??



Fina saker du hittar på..



jag tror FARSDAG är i oktober eller nått.



bokstäverna är fina..

kram Camilla

vesna

nu har du 30 prenumeranter :) din tur.



hoppas du får en fin dag idag =)

Nadja

ja det ska bli skoj för det är min första utlandsresa. =)

Frida

Vilka mysiga saker. I Sverige är det alltid andra helgen i november.

Ha en mysig lördag med familjen.

Kramar<3

Ida

sv:

ja det gör jag med :)



Gud vilka söta barn :D

ellom.blogg.se

Det var gott, men vi lyckades dessvärre inte med chokladen :d

Sofie

hihi tack så mycket :)

allt bra idag?

Anonym

Å måste gå in å kika där! =)



jag har haft/har det bra! lite trött på detta jävla pissväder bara! Vill ha soool! =)



ha en bra dag!

kram



Anna

Det var jag som hade för bråttom och inte postade mina uppgifter...Kram Anna

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Någon gång i november är fars dag i sverige om jag inte minns fel... eller sista helgen i oktober... någonstans där (vet att det var i närheten av då flickorna namngavs och begravdes den 7 nov), så du har tid på dig;.))

Kashaya

Ja jag tycker de är fina och inte superdyra men vet inte riktigt hur deras skor är...



Söta babykläder.=) Allt bra med dig?