GRATTIS ÄLSKLING !!!

Thomas fyller 45 år i dag.  Jag har ringt och  grattat honom och frågat om han har hittat en sekreterare. Han sa att det var ingen fara han har fortfarande inte åldersnojja. Tusan också nu måste jag ha honom kvar. Jag som hade hoppats...
Han upplyste mig också att nu när han har fyllt år har vi 18 år mellan oss igen fram tills september när jag fyller år. Det är kanske jag som kommer o ha medelålders kris då. Vad gör kvinnor då ??? Skaffar en manlig strippa ?? Tatuerar sig ?? Några tips  ?Jag måste ju planera sånt. Man vill ju bli förbered om man vaknar en dag och har fått åldersnojja. Då måste man ju veta vilka galenskaper man ska börja med så att man hinner med alla innan åldersnojjan tar slut. För det kan gå fort. Som allt annat kan jag tröttna efter en dag och vad ska man göra med tatueringen då ??? Det är lättare med en manlig strippa för den kan man skicka vidare till någon annan. Någon intresserad i så fall ???


Jag och fotbollsspelarn

Ja men en söt buddah :P och grattis till din man på födelsedagen :)



Ja jag älskar också armband! Bästa accessoaren.

Frida

Åldern är bara en siffra, det hur man känner sig som är det viktiga..

Hoppas att ni får en mysig födelsedag..

Kramar<3